Célok kijelölése Enikővel és Viával

Ma találtam Viánál remek letölthető és nyomtatható projektrendszerező lapokat, Enikőnél pedig olvastam egy részletes és gyakorlati példával illusztrált cikket az elképzelések lebontásáról pontos célokká.

Enikő cikke kapcsolódik az én korábbi cikkemhez a célhoz vezető lépésekről, Via projektrendszerezői pedig eredeti funkciójuk mellett jól használhatók akár a Boldogságtervhez hasonló havi témák kijelöléséhez. A Boldogságterv oldalán olvashattok bővebben róla (angolul tudók előnyben), de a lényeg, hogy minden hónaphoz kapcsolódik egy téma, egy terület, ahol javítani szeretnénk az életünket és boldogabbá szeretnénk válni, ehhez pedig különböző fogadalmakat kapcsolunk. Ezek rögzíthetők a teendőlista helyén Via lapjain, de a projekt követő részen is pipálgathatjuk, hogy aznap teljesítettük-e a fogadalmat, illetve értünk-e el sikert ezzel kapcsolatban.

Célok kijelölése Enikővel és Viával” bejegyzéshez 3ozzászólás

  1. Jó ötlet ez a cél-rendezés – nekem az asztalomon (virtuális! :P) vannak kint jegyzetek, ott írogatom, hogy mik a heti meg havi céljaim, és a következő blokkot is így gyűjtögetem. (Mikor eszembe jut valami, csak le kell írnom, mert a gépen általában kéznél van.) Ez a projektszervező lap nagyon csini amúgy, bár attól félek, én nem használnám ki – egyrészt amiatt, hogy lassan mindent gépen csinálok, másrészt a kétlaki mivoltom miatt.

    • Kétlakiaknak lehet a táskájában vagy a tárcájában. ;) Na jó, lehet, hogy inkább én is a te tanácsodat fogadom meg – nekem is el kell helyeznem látható helyre a céljaimat, mert így, hogy az emailjeim közül kell előszednem, hát, nem túl gyakran nézek rájuk… :$

Hozzászólás