Fly Lady újratöltve: napi rutinok

Két hete, május elején feliratkoztam Via Fly Lady – 30 napos rutinkiépítő tréningjének megújult hírlevelére. A programhoz bármikor lehet csatlakozni, így akinek megtetszik, nyugodtan iratkozzon fel most! A programot egyébként a hírlevelek nélkül is végig lehet vinni a bejegyzések alapján, de nem rossz dolog feliratkozni, mert a hírlevelekben napi emlékeztetőt kapunk, ami egy kicsit összefogja a programot és lendületben tart minket, valamint egy kis plusz bíztatás mellett hasznos kapcsolódó cikkeket is mutat.

Bár a rutinok testreszabása csak később jön, én újrakezdőként már nagyjából tudtam, mi hova fér be és hova nem, így én már testreszabva írtam fel a napi programot.

Érdekességképpen, hátha szívesen látjátok, leírom az én ideális napi rutinomat – ami persze ritkán teljesül 100%-ban, de legalább van mihez igazodni.

Reggel, indulás előtt:
Ébredés: 05.00-05.15
Leengedni az udvarra a kutyát
Ránézni a kutya táljára
Mosakodás és fogmosás
Öltözködés
Dezodor és parfüm
Smink és ékszerek

Kell-e mosni?
Tízórai készítés
2 perc hot-spot
Turbó-törlés
Ránézni a naptárra

Délután, munkából hazaérve:
Leengedni az udvarra a kutyát
Ránézni a kutya táljára
Rendrakás az ágy körül
Mosogatás
Kell-e teregetni?
2 perc hotspot
15 perc (vagy 25 dolog) lomtalanítás
Jóga
Ránézni a naptárra

Este, lefekvés előtt:
Leengedni az udvarra a kutyát
Ránézni a kutya táljára
Ruhát kikészíteni
Holmikat kikészíteni
Turbó-törlés
Zuhanyzás és fogmosás
Arctisztítás és éjszakai krém
Lámpaoltás: 21.00

Nektek hogy néz ki a napi rutinotok?

(Egyébként ma megyek Via kreatív időgazdálkodás tanfolyamára, hamarosan arról is hozok élménybeszámolót!)

Fly Lady újratöltve: napi rutinok” bejegyzéshez 8ozzászólás

  1. Nekem egyelőre úgy néz ki a rutin hétköznap, hogy:

    7:00: ébredés, megnézem a hírlevelet, felkelek.
    Beágyazok (legalábbis az én felemen, ha L. még alszik, így őt is kicsit motiválja, h a saját oldalát rendben hagyja)
    Rendbe szedem magam
    Öltözés
    2 perc hotspot
    Munkába menet veszek reggelit a pékségnél, (mellette van egy eperárus, néha veszek tőle uzsira epret, bezsebelem a bókokat ;))
    Munkahelyen megnézem a naptárt

    Du. nálam:
    mosogatás
    15 perc lomtalanítás helyett 15 perc Hotspot
    Főzés, ha meleg kaját akarok vacsizni

    Este L.-nál:
    Mosogatás (ezt gyakran a 2 perc hotspotnak betudom ;) )
    Ruhák kikészítése
    Cuccok kikészítése
    Kell-e mosni, ha igen, akkor bekészítem este, reggel elindítom időzítővel, h este mire hazaérek, akkor végezzen a program. Kiteregetek

    Hétfő és Péntek (ha összejön): edzés

    A leghasznosabbnak egyébként a ruhák és a cuccok kikészítése bizonyult nekem, mert ezen annyit el tudtam sz.rakodni reggel, hogy aztán a nagy kapkodásban csomó mindent elfelejtettem. És azt vettem észre, hogy könnyebb szinten tartani a rendet azért is, mert amikor jövök megyek a lakásban és meglátok valami nem odaillőt, akkor azt egyből elteszem, kidobom, és ezt nem is érzem annyira pakolásnak, mert úgyis mondjuk a fürdőszobába mentem.

    A hétvégén persze semmi nem így alakul, mert lusták vagyunk, néha fel sem öltözünk ;)

    Érezd jól magad a tanfolyamon, majd írj beszámolót :)

    • Huhh, az én Petim olyan éber alvó, hogy nem tudnék mellette ágyazni úgy, hogy ne ébredjen fel…
      Ahh, a tanfolyam szuper volt! Képek már vannak instán, írok beszámolót is, amint tudok!

  2. Wow, 5-kor kelni… nem tudom, hogy csinálod :)
    Én is most kezdtem Via hírleveleit, egyelőre valahogy így néz ki a rutin:
    Reggel:
    – 6.30-kor ébredés, utána 30 perc mozgás, zuhany, reggeli, gyors rendrakás, turbó törlés, öltözködés, minimál smink, indulás
    – vagy 7:00-kor ébredés, főzés és mosogatás, reggeli- innen ugyanaz :)
    Nap közben:
    – tízórai és uzsonna, min.2 l víz, zöld tea
    Este:
    – vacsora, tányérok-mosogatóba, üres üvegeket kidobni, gyors rendrakás (főleg a ruhák elpakolása)
    A másnapi ruha kikészítése egyszerűen nem megy… de hétfőtől újra megpróbálom.
    A mosás, bevásárlás, következő heti menütervezés marad hétvégére.

    • Néha én sem tudom. :) :) De korábban is 6-kor keltem, volt, hogy 5.30-kor, amikor reggel zónáztam. Így azért annyira nem megrázó a hajnali 5. Ruha kikészítés nekem is nagy kihívás, érdekes, pedig nem bonyolult, mégis…

  3. ó, 5kor kelsz?!? hogy bírod?
    a hírlevelet én is kapom, de nehezen megy -ismét, viszont a tanfolyamon már voltam és nagyon szuper volt! Kíváncsi vagyok a beszámolódra! :)

    • Tulajdonképpen mindig 6-kor keltem a suli miatt, picike korom óta, annyira nem tragikus az 5 óra. Leginkább az hiányzik, hogy a férjemet ébren lássam reggel.

Hozzászólás